вторник, ноември 13, 2007

И последното важно състезание приключи

На 9,10 и 11 в околностите на Варна се проведоха последните по важни състезания за сезона.Първият старт беше на новата карта в ж.комплекс Чайка и беше контролно за студентите.Аз като един от домакините стартирах първи за да мога да съобщя ако има някаква нередност по маршрута(но такава нямаше).Дължината беше 4.5км,а аз го избягах за 20'11'' с 20''-25'' губене.Не бях готов за спринтова дистанция и затова ми слагат толкова много време от бягане.Първи в общото класиране(студенти и мъже-гости) стана Заката с 17'47'',Иван 18'03'',Иво 18'17'',а аз се наредих на 7-мо място в общото.Втория ден-Купа 8ми декември беше отново контролно за студентите и пак на новата карта Приселци.Аз реших да не бягам,а да помогна за слагането и прибирането на точките.Картата е много интересна с доста "къдряк" и не беше много лесна за ориентиране.Времето ставаше все по-кофти и като прибирахме точките ни заваля доста силен дъжд който валя през целия ден.3тия ден беше ДП маратон на скоро-неизползваемата карта на с.Круша.В района беше наваляло сняг и температурата не ми харесваше много.Имах 18.2км с 1 смяна на картата на 12.2км и доста изкачване по ерозиралите дерета.Стартирах с целта да си бягам моето бягане(понеже не съм тренирал)и да заобикалям колкото се може повече дълбоките дерета.Тръгнах с умерено темпо..1ва добре,2ра излязох 50м вдясно и оставих 30сек.Следващата ми грешка дойде за 6-та кт,понеже помислих че вече съм на поляната и като видях дерето пред мен разбрах какво съм направил.После подминах моето деренце,опрях на пътя и се върнах(1'губене).За 7ма кт отново грешка от 30''(търсех я 30м над нея).8ма кт избих много вляво,но се усетих навреме(30").10кт оставих 3',като се въртях в радиус от 50м около точката и не можех да я видя.Точно там ме застигна и Иван който стартираше на цели 12' зад мен(явно доста е потичал след като до там губя около 5'30'').Естествено запраши напред но за 12кт загуби малко и я взех преди него,и пак се разделихме(не аз от него,а той от мен).След като прехвърлях билото преди 14кт имаше много от т.н. шибалки и ги заобикалях и не можех да следя посоката си и незнаех точно на кое място на дерето се намирам(оставям 1'30'' за 14кт).Смяната на картата беше на 16кт и малко преди това ме заболя десния глезен(стара травма от миналия ми маратон). За 17кт сплита ми е 9',като Иван я бяга 4'12'',а аз загубих около нея 1'30''.Останалите около 3' ги загубих опитвайки се да се измъкна от тръните до 23кт,въртях се наляво,надясно но не можех да намеря изход да изляза(изключителна тъпотия).На 18кт ме "посети" и Пешо,но за кратко тъй като вариантите ни за 19кт бяха различни.Почнах да усещам доста голяма умора,духаше и много силен и студен вятър което правеше още по трудна задачата ми.След като взех 19кт тотално се уморих и почнах да редувам бягане с вървене.Глезена продължаваше да ме боли,бях целия подгизнал а имах още 4точки,но разстоянието беше 3-4км.С малко борба стигнах и до финала,който дълго очаквах.Поздравявам всеки който е завършил маратона,и всеки който имаше смелостта да тръгне в тези условия.Първи се нареди Иван-140',втори остана Пешо 146',а аз се наредих на задоволителната 3-та позиция с цели 176'.Грешките ми са общо 12'(7'през първата част и 5' през втората част),но ми слагат толкова минути от бягане(доста си повървях).И така свърши последното важно състезание,всички се прибраха по домовете си.Аз в момента се възстановявам от травмите си и ще преоткрия тренировките след няколко дена.

П.С-на 13.11.2007 на Владимир Атанасов-Вожда,Министъра му се роди племенница.Нека му бъде жива и здрава и след време да създаде малко интрига в женския ни Елит.Следващата негова почерпка да е за здраве на дъщеря/синът му.:Д

1 коментар:

Анонимен каза...

Благодаря за един интересен блог