понеделник, ноември 26, 2007

Беше каквото беше

На 24 и 25 ноември се състоя Купа Феерия Ямбол,което беше и последно за сезона.

Спринт-24.11.2007

Пристигнахме към 14.00 една кола хора от Варна(Аз,Владо,Златимира и Андрей),преоблякохме се в Златито и тръгнахме пеш към старта който трябваше да се проведе в 15.00 в Ямболският парк.Времето не беше приятно,но се ядваше.Очаквано нямаше много хора в събота,понеже доста състезатели са бягали на тази карта и нямаше с какво да ги изненада.Загрях добре за 3.2км маршрут с 1 смяна на картата и се отправих към старта.Тръгнах и в началото скороста ми беше добра,но дойде първата ми грешка за 6кт от 10''.Мисля си че тези дупки не са на правилното място спрямо алеята,но както и да е.На 7кт трябваше да сменя карта и след като я "взех",по инерция излязох на асфалта след което видях че първата ми точка от 2-рата карта е в обратната посока и оставих 20''.За 3-та точка(10кт) изгубих 5сек понеже не видях езерцето пред мен и трябваше да го заобиколя.Някъде там ми спадна малко темпото и почнах да се поуморявам и оттам дойде и следващата ми грешка от 15''.Като бягах за 5кт (12кт)си погледнах 9кт(която ми е последна) и се насочих към нея но впоследствие се усетих и след още няколко точки финиширах с 5-то време 14'34''.1ви е Иво с 12'41'',2ри Зачо с 12'47'',3ти Коцето с 13'55''.Системата беше объркала времената на всички с 40''(по малко),но това не се оказа проблем,защото класирането не се променяше.Губенето ми беше общо 50'',което е доста за тази карта.

Средна-25.11

Сутринта времето не беше от любимите ми-мъгливо и студено,но се търпеше.Маршрута който организаторите ни бяха приготвили беше 5.4км-23кт,на нова карта до село Търнава,равен терен с много дупки,окопи и сечища.Загрях малко и се приготвих за старт.Тръгнах добре,бягането и ориентирането ми вървеше,дори първите ми точки ми приличаха малко на бързо перфориране.За 8кт ми дойде първата ми грешка която ми костваше 30''-не си взех добре посоката и проверих 2 окопа преди да стигна до моя.За 9кт се набучих в гъстото вместо да си я бягам по поляната и се намерих чак когато едно момче от моята възраст ме вкара в следващата ни, 10кт.Разбрах какво съм направил и се върнах обратно до 9кт и отново отидох на 10кт(1'45''губя)!!!!11кт и 12кт добре ги взех ,но усетих че вече нямам такова желание след грешката която допуснах.И за мое най-голямо нещастие всичко се повтори за 13кт.След като стигнах до кръстопътя взех посока,но съм избил много вдясно,спрях се до едни окопи и почнах да мисля къде съм.Точно в този момент покрай мене мина същото момче което ме вкара в 10кт(но бях за 9кт),и влезе в понора до мен-това беше 14кт!!!Бързо се върнах до 13кт(2'10''губя),но бях загубил твърде много време и нямах вече никакво желание.Продължих по маршрута,като не бях концентриран и за 16кт оставям 40'',а за 17кт цели 1'45'' като съм бил на 20м от нея но не съм видял понора.Така финиширах с 10-то време при мъжете 35'49'',с общо губене от 6'50''Коко е първи с 25'25''.

Вариантите ми може да видите в раздел Карти :Д


Беше каквото беше за тази година,догодина повече:)))

Няма коментари: