сряда, декември 26, 2007

Цар съм на писалките :Д







На 21.12-23.12 се проведе Дп ски-О на Узана,времето беше перфектно-много сняг и много слънце.За първи път участвам на ски-о и се убедих че доста ориентировачи владеят много добре писалките.Петък беше спринта-средна и със моите скромни качвания на писалки реших да се пусна.Доста време престоях в гората и завърших само спринта за цели 88'(Тачо има 25' :Д).На 3кт не видях маймунката,а тя била някъде до дърветата отстрани,понеже стартирах един от последните и е възможно да се е оплела в някой клон,но аз бях там на Олимпийския принцип,и съм дкл.Прибрах се малко уморен, но отидох да разтичам 30' до хижа Еделвайс.На другия ден беше дългата-смятах да не участвам,но ръководството не мислеше така.Като тръгнах настигнах на 1кт Гено с който направихме невероятен тандем,редувахме се ......за паданията.За 5кт варианта минаваше през финала и видях добрата възможност да се откажа докато е време понеже бях карал вече 1 час.Бях доста уморен и не ми се бягаше,все пак излязох и на 5' спрях и се прибрах.Вечерта отидохме да пием бира в х.Еделвайс,където бяха голяма част от състезателите,а по късно за кратко посетихме дискотеката в някакъв хотел.Неделя бяха щафетите на които аз не участвах,а направих един крос от 40' по пътя за Габрово,като надолу пуснах за 20',а нагоре вдигнах крачката за 19'30''.Като цяло доста се забавлявах като съм на писалки и с карта в ръка...

Няма коментари: