събота, декември 29, 2007

Обзор на 2007г

Като цяло 2007год мина със своите възходи и спадове.Март месец бях понавлязъл в форма,но много рано.След това последва спад и отново добра форма средата на Юли,но закратко.Октомври последваха множество контузии и чак края на Ноември можех да тренирам пълноценно
.


Януари

Километри-266
Времетраене-28ч
Тренировки-27
Техн. Тренировки-10
Почивки+Поради болест-2+6
Двуразови-4
Атакувани Кт-133


Доста добре се чувствах физически,но посредата на месеца се разболях и 6 дена почивах,всичко започна отначало.Направих доста технически тренировки на различни терени,също и интервали с карта-тип звезда.


Февруари
Километри-290
Времетраене-29ч
Тренировки-27
Техн. Тренировки-2
Почивки-2
Двуразови-1
Атакувани Кт-32

Записах първо участие на състезание по лека атлетика.В Шумен се проведе Републиканско първенство по крос-кънтри,а аз трябваше да бягам 6км като си бях поставил за цел 24'. 3х2км-(7'41'')(8'14'')(8'04)=23'59''




Март

Километри-245
Времетраене-25ч
Тренировки-28
Техн. Тренировки-8
Почивки-3
Двуразови-0
Атакувани Кт-203

В началото на месеца с отбора се качихме на Пампорово да покараме ски.Участвах на 2 състезания,първото беше в Добрич-парка,а второто на Купа първа пролет в Шумен.На Добрич станах първи за М21,като маршрута подхождаше на М12,а на Шумен 8ми- 9.3км-55',а първи стана Дизела 48'.Бях навлязъл в форма,но много рано



Април

Километри-246
Времетраене-25ч
Тренировки-32
Техн. Тренировки-6
Почивки-3
Двуразови-5
Атакувани Кт-158

В началото на месеца бях на лагер в Разград с Ямболския отбор.Направихме доста интересни тренировки които не бях правил досега.Участвах на доста старта през април месец,като първият беше в морската градина-станах 2-ри с много губене при М21.След това се проведе състезание в Търговище на Момино-1ви стана Коко с 42',а аз съм 10ти с 49'.Проведе се и първият кръг на БПК в Арбанаси-останах на цели 4' от Петрофф който спечели.Направих доста грешки,но не бях само аз виновен за тях(на места картата куцаше).На другия ден се проведе НК Търново-1ви в М20 стана Тачо с 40',а аз се наредих 3-ти с 48',направих доста грешки,2 от които по 3'.В края на месеца се проведе и 3-дневката Купа Великден,първия старт беше БПК-2ри кръг на Белия кон-останах на 2' от Иван Сираков като съм загубил доста от бягане,имам 30''губене от О.На следващия ден се проведе НК-Търговище-слабо бягане с много грешки- 5-ти на 11' от Пешо



Май






Километри-231
Времетраене-24ч
Тренировки-29
Техн. Тренировки-0
Почивки-4
Двуразови-2
Атакувани Кт-107

На 1-ви беше средната в Търговище която не беше важна,но терена ми допадаше.Много добро бягане,но направих една голяма грешка от 4' и останах 4ти на 6' от Илиян Тончев.В средата на месеца се проведе и ДП-средна 20/21 в София-Симеоново.Слабо бягане с много грешки и 8-мо място на 7' от Тачо.На другия ден беше НК НСА на Златните мостове-много техничен терен и доста тежък.Останах 5ти на 16' от Тачо.На 24май бях и абитуриент..........




Юни

Километри-166
Времетраене-18ч
Тренировки-23
Техн. Тренировки-0
Почивки-7
Двуразови-0
Атакувани кт-135


Юни месец почнах работа и не можех да тренирам така както исках,но се справях.На 3ти имаше състезание в местноста Пчелина на което дойдох от нощна,но бягах много добре и станах 5-ти в М21 на 6' от Коко с 1'губене на 9км.НА 8-9-10 бяха БПК-Вършец,ДП Щафети и ДП спринт в Правец.Много слабо бягах на парковата,но нямах много грешки от ориентиране,първи стана Иван ,а аз 13-ти на 3'.На другия ден бяха щафетите на които допуснах общо 10' губене на 1ви пост и се върнах 3ти.Последния ден беше очаквания спринт за мен в Правец.Тръгнах добре,но за съжаление имаше разменени точки,други сигнатури и станции без маймунки,на които загубих към 30'',а отделно моите грешки са 40''.Състезанието беше анулирано и оставено са Септември месец в Несебър.Една седмица по-късно се проведе Купа Добрич.Аз участвах само 1вия ден на Слънчево-отново имаше 2 грешни точки на които губя 3',а моето губене е 55'' за други кт.Станах 2ри на 1'50'' от Андрей.На 23 и 24 беше Варненско лято на Самотино и Черния нос.1-вия ден Андрей ме би с 2'30'' с губене от 3'30'' и станах 2-ри.На другия ден много се губех и Владо ме би с цели 10'.В края на месеца пътувах за Белоградчик където се проведе ДП-дълга.Много ми беше тежко,и лошо преди старта,едвам го завърших.



Юли
Километри-213
Времетраене-20ч
Тренировки-24
Техн. Тренировки-0
Почивки-7
Двуразови-0
Атакувани Кт-0

Този месец нямах състезания и наблегнах на скоростните тренировки.Една от тренировките от която останах доволен е 3х1000 - (3'12'')(3'10'')(3'12'').


Август





Километри-224
Времетраене-25ч
Тренировки-27
Техн. Тренировки-7
Почивки-7
Двуразови-3
Атакувани Кт-152

В средата на месеца се проведе ДП-Коло във Вършец.Първият ден беше индвидуално,а аз завърших 3ти на 9 мин от Пешо,към 9кт ми се спука гумата.На другия ден имаше щафети,аз отново бях 1-ви пост и предадох 3ти,а завършихме 7-8.В края на месеца отидохме на тренировъчен лагер на Широка поляна.Направихме 7 технически тренировки на много интересен район на който не бях бягал досега.На 31 имаше купа Сивен която се проведе на платото.Завърших 5ти на 6' от Андрей,с губене от 5'.


Септември

Километри-183
Времетраене-19ч
Тренировки-27
Техн. Тренировки-2
Почивки-5
Двуразови-2
Атакувани Кт-192




На 2-ри участвах на купа Странджа-в М21 първи стана Коко, а аз5ти на 10мин зад него с 5'губене.След два дена се пуснах на купа Бегун,но там бягах женския маршрут без да полагам особени усилия,за да може да съм свеж за ДП-спринт.Отдавна очаквах този старт,и може да се каже че повече желаех добро класиране там,отколкото на купа Бг.Той се състоя на 6ти в стария град на Несебър,времето не беше много приятно,но като стартираш не обръщаш внимание на студа.Завърших 3ти на 11сек от Тончев и 6 сек от Пешо,направих добро бягане от което останах доволен,но имам губене от около 30''.На другия ден се състоя Купа Бг,на което направих много слабо бягане.Първия ден тотално изгубване за 6кт,и завърших 8ми.Втория ден добро бягане,но за 5кт оставих 5' в едни деренца и завърших 6ти на 7' от Иван.Третият старт не беше вече от значение понеже бях доста назад в класирането,завърших 6ти без особенно влагане на усилия,но все пак бях уморен.На 22 се проведе БПК-Ловеч на който записах ужасно класиране с много грешки(10ти на 4' от Дизела).Вечерта беше ДП-Нощно на което се представих прилично на 6км маршрут.Завърших 2ри за 51' на 1 ' от първия,а на другия ден направих грешката да се пусна на купа Ловеч,понеже предната вечер се бях вложил и нямах никакви сили.В края на месеца участвах на крос в Варна 4км-13'35''




Октомври


Километри-195
Времетраене-19ч
Тренировки-20
Техн. Тренировки-2
Почивки+Поради контузия-4+7
Двуразови-0
Атакувани Кт-34

В началото месеца се проведе НК Дряново и БПК-6ти кръг,отново там.Първия ден завърших 3ти с 4' губене,а втория ден съм 13ти на 2' от Дизела,с 1'15 губене като 35'' са само за 2-ра където имаше несъответствие на картата с местноста.На 14 се проведе Софийския маратон,който го приемах като предизвикателство и успешно представяне при завършване.Без никаква подготовка стартирах и с доста мъки се добрах до финала за 3ч16' със среден пулс 167 и макс 182.След това 3 дена не можех да ходя в буквалния смисъл,и получих доста контузии.МОЛЯ НЕ ПРАВЕТЕ ТОВА У ДОМА СИ!!!





Ноември

Километри-204
Времетраене-22ч
Тренировки-24
Техн. Тренировки-1
Почивки+Поради контузия-2+6
Двуразови-2
Атакувани Кт-88


На 9-10-11 се във Варна се проведоха 2 състезания за студенти и ДП-Маратон.Първия ден беше на нова карта в кв. Чайка-спринтова дистанция.Дадох 7-мо време на 2'30 от Зачо по 4.5км трасе.На другия ден пак беше на нова карта,но този път в гора-с.Приселци.Аз не участвах,а само слагах и събирах точки.Третия ден беше ДП-маратон на Пода,имах 18.2км които избягах за 175' и завърших 3ти на доста време след Иван.Времето не беше от най-доброто,към 15км ме шибна тока и едвам се добрах.Контузих си десния глезен и се наложи отново да почивам няколко дена.На 24 и 25 в Ямбол бяха последните състезания по Ориентиране за мен тaзи година.Първият ден беше в парка,имахме 3.2км,а аз завърших 5ти на 2' от Иво Каменаров с губене от 50''.Втория ден се проведе на нова карта,на терен който много ми допада,но направих 2 абсурдни грешки и останах на 10' зад Коко с 7' губене.


Декември

Километри-215
Времетраене-21ч
Тренировки-24
Техн. Тренировки-1
Почивки+Поради болест-5+2
Двуразови-0
Атакувани Кт-25

Декември нямах състезания освен Дп-Ски О,на което участвах за 1ви път.Първия ден съм декласиран,а втория не го завърших.Тренировката от която останах доволен е оптималното бягане на обиколка от 6км на базата(6км-23'17''),

Няма коментари: