четвъртък, февруари 28, 2008

Жалки опити в ЛА


На 3 февруари участвах на Дп-писта 3000м в зала Фестивална.Бягах естествено в слабата серия,където участваха няколко ориентировачи Иван Сираков,Иво Каменаров и Херо.Загрях с Иво и Иван в парка до залата и малко на пистата преди самия старт.За първи път бягах 3км на писта и незнаех какво да очаквам.Бях си поставил цел 10',не исках да се изхвърлям в началото и първия км го минах на 3'20'',и бягах с другите участници.Втория км останах сам и го изтичах 3'25''.На влизане в 3-тия км ме застигна Иван,държах с него 2 обиколки,но реши да спре и докрая бях отново сам(3'23'').Финиширах с време 10'08'' (3'20'')(3'25'')(3'23'').Не бях удовлетворен от бягането си,но дадох каквото можах на този етап.Като се прибрах установих че съм декласиран,защото забравих да си представя медецинското................Не се залъгвайте от снимката,това е 1-вия км и водя 2-рата група,а първата е на другия вираж :Д




На 23 февруари се проведе ДП по крос-кънтри Шумен на паметника.Отново много ориентировачи взеха участие при мъжете и при младежи до 23год.Моята дистанция беше 8км (4 об. по 2км),а старта ми беше в 13.45.Не успях да загрея добре,а и храната която ядох и глътката вода преди старта не ми се отразиха добре.Още на първите 500м ми се догади,и спрях на 2км(7'34'').


НА 1 и 2 март ще посетя лагера на Кафевите в Плевен,а на 3-ти март ще участвам в традиционното състезание на Север Плевен,което ще се проведе на Радишево.Очаквам едно интересно състезанието и организацията да е на ниво в което не се съмнявам.
Като цяло подготовката ми не върви така както ми се иска предвид многото контузии,но....колкото толкова

Няма коментари: