четвъртък, април 24, 2008

Доволно представяне на 1-вия по-важен старт-НК НСА

Събота(19април)-В София се проведе студентско първенство-спринт в Северен парк,на който за първи път тичах,понеже доста отдавна е нямало състезание там.Участвах като гост и този старт не беше важен за мен.Реших да не се влагам в това състезание,а да остана по свеж за другия ден,нещо което правя за 1-ви път.Тръгнах с кросово темпо по 3.1км(17'46'') трасе и на такава скорост маршрута не можеше да ме изненада,а и картата не го позволяваше.





Неделя(20 април)-Това беше първото важно състезание за тази година провело се на един интересен район -Симеоново.Миналата година участвах там и знаех какво да очаквам,макар че имаше включена нова част в картата.Дистанцията беше 4.4км с 270м с.и ,и се бях приготвил за едно доста тежко състезание.Стартирах последен в 13ч и 12мин от абсолютно всички възрасти ,което не ми помогна особено,понеже беше много топло и усещах как почвам да се отпускам.Целта ми беше да направя едно монотонно бягане и да не губя от ориентиране,макар че на този терен е доста трудно да не загубиш.Стартирах и се спрях...докато намеря старта,картата не беше особено четлива,а и това слънце насреща.....Първата ми грешка дойде за 3кт,при която неясно за мен излязох 30м над нея и загубих 15''.Следващата ми грешка бе за 14кт на която се подведох от друг състезател и слязох доста по надолу,оставям 40''.И най-голямото ми губене за деня е за 15кт-2мин,понеже си избрах варианта по пътя и си казах,че ще видя асфалта до мен,но не го видях,защото пътя стана като канавка и останах в ниското.След това съм минал покрай нея,но уви.Последната ми грешка е за 17кт-20сек и с още малки грешки финиширах с 2-ро време(39'46'') след Тачо(38'25'') и губене от 3'30''.Първи при мъжете стана Зачо-35'08'', които бягат същия маршрут като М20,втори Коко 35'25'',а трети Лъчо 35'35''Като цяло картата не беше от най-вярните,но маршрута бе разположен добре-първата част има възможност за бягане на висока скорост и точно когато си кажеш че остава още малко,след видамата идва най-техничната част на която доста състезатели губят.Вариантите ми може да видите на http://bgof.org/routegadget/cgi-bin/reitti.cgi?act=map&id=8&kieli=

Няма коментари: