понеделник, април 14, 2008

Купа Академик-12 и 13 април


Първи ден-старта и финала беше на Делфинариума,а по-голямата част на маршрута се развиваше в кв.Чайка.Времето беше много топло и ми действаше доста отпускващо,но трябваше да загрея добре,а за част от загрявката използвах марштута на М10,който пробягах с племенника ми Алекс.Дойде време за старт,очакваха ме маршрут от 3.5км с 15кт на една приятна за мен карта.От към ориентиране съм доволен,защото най-голямата ми грешка бе от 10'' за 2кт загубени от вариант спрямо Иван,за 9кт и 12кт също губя по 5'' от вариант.Някъде към 8кт ми стана тежичко и усетих умора в краката,но се стараех да запазя добро темпо.Финиширах с второ време 16'16'' и губене от 25'',а Иван победи с 14'56'',трети остана Джефи с 16'45''.Втори ден-проведе се на картата от маратона-с.Круша.Аз не взех участие,а слагах,проверявах и прибирах точки което доста ме умори понеже бях пробягал общо 14км-84' в гора на не бавно темпо.При мъжете отново победи Иван,с малко повече от минута Милко,а трети отново Джефи.Следващо мое участие -НК Купа НСА-Сивен

Няма коментари: